Thursday, March 26, 2009

p.c & entry blog

hari ni aku rase cam lain skit la bukan ape, pg tadi aku cam biase la 'on' pc kat bilik aku walaupun di gelar bilik luahan perasaan (tuk ct & yana je) pas tu aku cek la e-mail aku yang dah 2-3 hari aku x bukak pastu aku saje je la cube, try, test bukak blog spongebob aku saje2 je sbb selalunye aku try bukak memang x leh tp pg tadi bile aku try bukak tetibe je boleh la plak kluar blog aku yg bertemakan si kuning span (sempena kotak tisu spongbob kat kete aku), aik......nape tetibe je boleh ni cam pelik je! aku x puas hati so aku 'x' je la website blog aku n aku suff semula site blog aku tu jeng.......blog aku tu kluar la kat skrin monitor plak ni bermakna aku boleh la buat entry guna p.c aku je ni dah bagus x yah la nak tumpang mane2 p.c kat luar kang org kate kacau plak. aku nak ucap t.q kat sesape yg dah godek p.c aku ni bukan ape biase bile budk ict yg godek pastu mesti 'hang' memanjang je p.c ni. tp ape2 pun aku nak bagi hadiah kat org yg dah godek p.c ni x kan makhluk misteri plak yg godek plak ye.........hahaaha! yang penting p.c dah ok boleh bukak blog pastu buat entry untuk kutuk-mengutuk ahli blog yg lain...........

4 comments:

yanacomeii said...

oooo...en.rizam asyik nak wat ketupat jerkkk.

Anonymous said...

tq ...tq ...ni semua sbb ct duk meluah perasaan kat dalam bilik tu .....hehehehe

yanacomeii said...

hahahaha....oooo jadi selama nie keje ct la meluahkan perasaan kat pc en.rizam bukan kat lonkong yer...baru tau.

mazir said...

bilik ku telah disalahgunakan oleh mereka yang tidak ade tanggungjawab.... anda akan dikenekan denda setiap kali menggunakannya.

Post a Comment

dipersilakan kepada anda yang tegar memberi komen-komen membina....