Thursday, March 19, 2009

budak tu.....punye pasal!

sambutan 1 tahun Kerajaan Baharu Selangor dah sampai kat kuala selangor so D.O arahkan semua staff gi stadium tertutup meramaikan majlis, aku ngan cc ngan jepri gi la sane bukan ape saje je nak hilangkan boring kat opis dgn tujuan tunjuk muka kat D.O je yg kitorang ade kat situ tgh tunggu jemputan VVIP sampai bos kecik pun bgtau yg OBD kutuk si pejal : 'ko tengok budak tu perut dah jalan ke depan (PJK)' ape lagi ketawa beso la kitorang dengor x pasal2 dpt anugerah dari OBD.......

dalam mase tunggu M.B sampai tetibe je ade la mamat polis dari IPD kuala selangor salam ngan aku yg aku syak tu die salam aku lame gile sampai aku pun pelik pehal plak mamat ni tetibe je salam aku sengih2 plak tu aku rase aku memang x kenal langsung kat mamat ni, pastu dengan muke selamba je dia tanye aku : 'en pezal ke?' so aku pun kehairanan dan keajaiban sekejap bile mase plak arwah bapak aku bg nama pezal kat aku......aku pun balas : 'eh...bukan! salah orang ni!' maka die pun pelik bile aku ckp mcm tu die pun balas: 'orang kat luar td bgtau die pakai baju batik ijau!' yg pelik tu dlm byk2 org yg pakai baju ijau aku plak yg die nampak. yg best plak tu kat sebelah aku ade bos kecik aku so die pun tersengih menahan ketawa nasib baik majlis rasmi klu x dah gerenti la aku kene ketawe terbahak2 dgn die......ape la malang aku rase ptg ni rasenye nak je boikot x nak pakai baju ijau ni x pasal2 plak .......kang ade org panggil aku si pezal........ x sanggup aku! cukup la sekali.............

5 comments:

Anonymous said...

kah kah kah , nk panggil en rizam , pejal

mazir said...

eee.....getik nye dengo name tu!

yanacomeii said...

perut berbulu kan same ngn ct, pezal nd ct dua2 berbulu.

Anonymous said...

yana ni jahat lar , mana ada perut ct beerbulu ...en rizam a.k.a en faizal tu yang berbulu2. ni sakit hati ni

mazir said...

cam ner ct bleh tau ni....Oooo! ct tengok ye! ni dah kira pencabulan hak asasi!

Post a Comment

dipersilakan kepada anda yang tegar memberi komen-komen membina....