Monday, January 5, 2009

salam syukur

salam syukur aku panjatkan pd ilahi dengan lahirnya blog aku ini maka dapatlah aku meluahkan segala luahan hati yang seberapa ni haa...... secara tidak langsung bolehlah aku bercampurgaul dengan geng2 blog yang suka mengutuk dan mengatuk sesiapa yang rasanya perlu sahaja hehehehehehehehehe..................... jangan mare pada mereka yang terlibat aku x akan sekali2 bertangjungjawab keatas kemaluan yang telah disampaikan kepada mereka yang terbabit......................

bersama-sama ini ingin ku zahirkan jutaan (macam berjuta2 lemon) tengkayu kepada mereka yang banyak berusaha membangunkan blog ini terutamanya kepada cik ct degis yang telah berpayah2 tolong dengan paksanya, cik yana meow.......(anak kucing asik bunyi je) kerana kata-kata yang merangsangkan pemikiran pihak tertentu dan kepada tuan yang terutama pak ustaz (biasalah ADO yang disayangi tuan D.O) sebab x payah buktikan la...........
wa akhirul kalam selamat berjuang.......................

2 comments:

Anonymous said...

eh ...ct jadi ct degis
hahahaha....si yana meow...
macam naughty cat jer

ajako said...

hah, korang tengok sendiri contoh pekerja yg ikut cakap boss dier. disuwoh wat blog pon dier ikut. pg td aku dah racun kak ita bokbek (bukan kak ita haus ye...) tgk blog aku. bkn ape, kasi bakar sket puak2 makcik nih utk bace bacaan bernas. kehkehkeh

Post a Comment

dipersilakan kepada anda yang tegar memberi komen-komen membina....