Wednesday, January 7, 2009

polis traffic

pg ni aku lambat kluar rumah kene uruskan badan sendiri......sayang aku x de g kursus 3 hari bujang la aku..........yahoo!!!!....... masa aku on the way nak g keje aku jumpa seorang polis ni! tp dia cuma jaga jln depan sekolah je...... rupanye penjaga traffic budak sekolah br aku ingat sekolah dah mula la.............hmmmm...... ok la tu kn kalau x de susah plak budak sekolah nak melintas jln kang byk la accident. sepanjang perjalanan ade la 3/4 tempat yang aku jumpa ade polis traffic ni setidak2nye terjamin la keselamatan budak sekolah......... diharap diorang bertugas ikhlas kerana allah bukan sebeb ade apa!......renung2kn dan selamat beramal......... semoga mendapat keberkatan darinye..................amin!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 comments:

yanacomeii said...

mesti selalu bawak laju kan..kan...tue yg ingat polis jerk...hehehe..berhati2 memandu cerita penghulu kanan...kalu ader cite gosip lagi best..hhuhuhuuh....sker tau..miaumiau

Post a Comment

dipersilakan kepada anda yang tegar memberi komen-komen membina....