Tuesday, January 6, 2009

kisah WRX...............

Lepas pukul 5-ptg semalam punye cite sedang aku berborak dengan pak ustaz n cc brahim pasal skt siapa yang dapat 2….entahlah kita tgk siapa yang kena jeng….. tiba2 je terpacul kelibat yang biasa sgt nampak n dengor seorang sedare PLB yang paling popular di tg krg siapakah dia? Mereka dan keluarga mereka je yang tahu…. Kemudian dtg lah dia pd ku dan sahaya bertanyakan soalan ‘ko balik tak ptg ni?’(aku mushkil adakah itu satu persoalan@pertanyaan....kompius2) dan aku pun memandang tepat padanye sementara itu pak ustaz yang terdengar pun mencelah ‘ hai tok x kan x balik plak?’…………...{beramai2 ketawa kecil}………. (dan aku pun terpikir x kan aku x balik abis tu aku nak tido kat mana, kat stable kuda kah? ish….mcm cite P.Ramlee la plak) dengan slamber je aku jawab ‘balik tok,knp?’ dan beliau pun berkata ‘ x de la aku nak tumpang balik kang?’ la…………….aku ingat kan apelah td lain kali tok cakap 2 biar terang la ye………………. Pada jam yang dijanjikan aku pun turunlah bersama beliau turun tangga je…..x yah nak berebut2……dan dalam perjalanan pulang beliau pun menerangkan bahawa dia dtg ofis bini anto sbb kete bini nak pakai kete la plak ptg semalam dan aku pun menyampuk ‘hai…tok kn byk kete knp x pakai kete 2?’ maka beliau pun menjelaskan ‘kete vitara anak aku dah pakai bwk balik, myvi anak aku nak guna g interview keje esok?’ .......ishh......untung jadi anak dia ye bapak byk kete main bedal je {x mcm aku kete pun aku beli bila dah keje 2 pun dah 2/3 tahun baru beli.........} dlm masa yang sama aku pun terpikir tok kana de kete hitam tut…………….. (ala kete WRX........... hitam yang x de kunci besi n berlambang 3 star tu) tp kenapa x terpacul keluar plak dr mulut aku x pe la kang terkecik hati plak org tua tu… kesian…kesiiiiannnn……keessiiiiaaaannnnnnnnnnnn la plak aku tgk nak blk rmh pun kene tumpang org….hhmmmmm!! ok la aku dgn hati yang mulia pun htr lah beliau hingga ke rumahnya lagipun satu hala je…..hehehehe!!!!!!!! p/s: moralnye ade kete byk pun kene tumpang org bila nak blk kn tu la padahnye ade kete WRX........ klu takut nak bawak>>>>>>:)

2 comments:

ajako said...

ntahnye...lbh baik beli kete mcm kitorg nih. xde sape nak pedengki, xde sape nak jeles. kannnnn?kui kui kui

yanacomeii said...

emmm...tak per la, maafkan jer die tue...nanti tanya wrx kang merajuk pulak(org tua la katakan)...susah nak pujuk..huhuhuhu

Post a Comment

dipersilakan kepada anda yang tegar memberi komen-komen membina....