Sunday, January 18, 2009

p.c jadi babi!!!!


aku memang dah bengang ni! sebab minggu lepas aku x dapat buat banyak entry kat blog aku ni mama x nye bile aku ade idea nak buat entry je line internet kat ofis x leh nak enter sebeb line lembab gile pastu plak p.c yg aku guna plak tu asik hang3 je............. sampai aku cakap pasal sekor binatang ni ayatnye berbunyi ' ape la babi p.c ni asik hang je kang aku hang btul2 kang br tau! hampeh tul hilang mood aku!...............' tapi ape nak buat p.c bantuan kerajaan heheheh........ bos asik tanye je x de entry baru ke? aku dah x leh cakap ape dah cume bg tau p.c hang je la....

ni la harta kerajaan bagi kemudahan nak guna pun manyak susah oooooooooo kasi finin ini kapla la..............

1 comments:

Anonymous said...

boss ..boss....waktu ni lar PC bertukar menjadi BA** ....hehehehe...haram ni nak pegang ni ....

Post a Comment

dipersilakan kepada anda yang tegar memberi komen-komen membina....